november 11, 2011

Porträttfotografering

For my Swedish readers:

Glöm inte bort mitt lilla porträtterbjudande som gäller november ut. Det handlar om porträttfotografering (barn/gravidfoto/boudoir) för 990 kr + 100 kr per högupplöst och omsorgsfullt redigerad bild. Ordinarie paketpris är 2500 kr inkl moms. Nu kan man istället välja att köpa bilderna styckvis om man inte vill ha så många - kanske förstora upp någon och ge bort i julklapp. Himla flott. Skulle man vilja köpa samtliga bilder blir det 2500 kr, precis som innan. Jag knåpar gärna ihop ett fint presentkort om någon känner för att ge bort det. Det här är en vanlig portättfotografering, inte bröllopsporträtt. För mer info om bröllop, maila mig, så skickar jag en offert på studs. Jag tar mig självklart överallt - vare sig det handlar om porträtt eller bröllop. Jag är bara en tågresa bort.

För mer info, kika in på hemsidan.

Inga kommentarer: