januari 12, 2016

HEJ 2016

Här händer det inte mycket.

Beror det på att jag

a) blev bortförd av utomjordingar?

b) slog i huvudet och glömde bort hur man använde en dator?

c) fick en existentiell livskris och åkte till Paris för att hitta mig själv?

d) är synnerligen lat?

e) helt enkelt inte haft tid?

Jag skulle nog säga att det är en kombination av d och e. Den existentiella livskrisen hade jag 2005. Jag åkte till Paris, men hittade inte ett skvatt. Eller jo, jag hittade ett ställe som sålde himmelskt goda crêpes. Jag åt där typ varje dag och gick upp fem kilo. Så värst mycket annat kom jag dock inte hem med.

Nåväl. Det fina med att ha en blogg jämfört med att ha exempelvis en hamster är att du kan glömma bort bloggen ett tag och det är ingen större fara. Så nu kör vi igen tycker jag. Tills jag tröttnar eller får ännu en existentiell livskris.

4 kommentarer:

Mrs E sa...

Hurra!

Anette sa...

Hurra, så bra! Håper 2016 har vært fin så langt :)

Madeleine -PHOTOGRAPHY FEMINISM VEGANISM sa...

YASSSSSS!!

carlssonkarlsson.com sa...

Internet blir bättre! Välkommen åter, har saknat dig både här och på Insta!